باسلام، محصولاتی که تاریخ انقضا در سایت درج نشده، حداقل 6 ماه تا دوسال تاریخ انقضا دارند در غیر این صورت پیش از ارسال اطلاع داده خواهد شد.

شرایط و قوانین

تمامی کالاها و خدمات وب سایت و فروشگاه بهدارو , حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران و مقررات تولید و نشر محتوای آنلاین می باشد . مسلما رعایت قوانین در وب سایت بهدارو دو جانبه بوده و کاربران نیز مختار به پذیرش و به تبع آن موظف به رعایت قوانین حاکی و جاری که در این صفحه به نگارش در آمده است می باشند . بدیهی است دستورات و تغییرات جدید که از سوی مراجع ناظر ابلاغ می شود نیز در همین صفحه اعمال و به روز خواهد گردید .

1 - بهدارو موظف به تهیه و ارائه پیش فاکتور فروش قبل از نهایی شدن پروسه فروش می باشد .
2 - کاربر امکان سفارش محصولاتی که فاقد موجودی می باشند را نخواهد داشت و بهدارو هیچگونه مبلغی را بابت سفارش موقت یا رزرو محصول دریافت نخواهد کرد .
3 - کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند.
4 - ارسال سفارشات مطابق با درخواست مشتری و اخذ هزینه های مربوطه می باشد . سفارشات شهر تهران که بوسیله پیک موتوری ارسال می شوند, همچنین مدت زمان ارسال سفارشات پستی بر عهده شرکت پست و یا سایر شرکتهای حمل و نقل می باشد .

5-  با توجه به اینکه داروخانه فروش حضوری هم دارد، احتمال اندکی وجود دارد که موجودی سایت با موجودی داروخانه تفاوت داشته باشد که در این صورت در صورت امکان تامین کالا به مشتری زمان حدودی تاخیر اطلاع داده می شود و در صورتی که مشتری امکان صبر نداشته یا امکان تامین کالا نباشد مبلغ پرداختی به مشتری به طور کامل عودت داده خواهد شد.

6- برای سفارشات پیک موتوری در روزهای بارانی و برفی، احتمال تاخیر در زمان ارسال وجود دارد. 

 

در صورت وجود هرگونه سوال یا نیاز به مشاوره برای محصول به شماره 09055272671 در واتساپ پیام دهید.

برگشت به بالا
×
گفتگوی آنلاین در واتساپ
برای شروع گفتگو کلیک کنید.